PP e UC incumpren a Lei electoral

 

Para evitar interpretacións partidistas da devandita lei a Xunta electoral central desenvolveu unha a instrucción 3/2011, de 24 de marzo de 2011.

 

O consello comarcal de EU Coruña crea un grupo de vixilancia para velar polo cumprimento da LOREG e no seu primeiro día de traballo xa detectou incumprimentos por parte de certas organizacións políticas

 

Xa que logo, Esquerda Unida denuncia ante a Xunta electoral central o incumprimento da Lei electoral das organizacións Partido Popular e Unión Coruñesa no municipio de A Coruña.

 

A devandita denuncia achegouse a Xunta electoral central por FAX, tal e como indicaron dende a propia Xunta electoral e contía as seguintes denuncias:

 

“1- Exhibición de propaganda electoral de la formación Unión Coruñesa candidata a las elecciones municipales 2011 por el municipio de A Coruña, en al menos 8 vallas publicitarias situadas: 2 en la entrada de A Coruña por as Xuvias,  2 en la entrada de A Coruña por Alfonso Molina, 1 a la altura de la calle Primo de Rivera, 1 en el polígono de A Grela a la altura del túnel, 2 en la Ronda de Outeiro a la altura del barrio del Agra del Orzán dirección Los Rosales.”

 

“2- Exhibición de propaganda electoral de la formación Partido Popular candidata a las elecciones municipales 2011 por el municipio de A Coruña, en al menos 6 vallas publicitarias situadas: 1 en la entrada de A Coruña por as Xuvias,  1 en la entrada de A Coruña por Alfonso Molina, 1 en la Avda. del Ejercito, 1 en el polígono de A Grela a la altura del túnel, 1 en la Ronda de Outeiro a la altura del centro comercial Los Rosales y 1 en el paseo marítimo a la altura de la calle Ronda.”

 

O coordinador comarcal de EU, César Santiso, afirmou que “semella incríbel que existan organizacións políticas que non acaten a lei. Si non o fan agora que pasaría si chegasen a gobernar na nosa cidade”. Finalmente César Santiso indicou que “a dereita debe pensar que nos atopamos como fai medio século, e dicir creen atoparse por riba do ben e do mal”.

Relacionados